Ρε Βασίλη που θα πας μεχρι εκεί πάνω; Με το Μίνι; Μα με το Μίνι;
Τέλη Ιουνίου, αρχές Ιούλιου… εκεί που πίναμε ενα ποτηράκι ρετσίνα, μου λέει:
-Σαββατοκύριακο πάω Βελιγράδι(!)
-Τι να κάνεις Βελιγράδι ρε Βασίλη;
-Έχουμε συνάντηση με τα Mini
…Γελάσαμε οι υπόλοιποι…
-καλα, καλα γελάτε εσείς
τελικά πήγε, γύρισε και μας έφερε φωτογραφίες!…(συνεχίζεται)
Κι όμως το ΜΙΝΙ όργωσε τα Βαλκάνια και γύρισε πίσω με αξιώσεις…
Το Mini ήταν ένα μικρό οικονομικό αυτοκίνητο που κατασκευαζόταν από τον βρετανικό όμιλο αυτοκινήτων British Motor Corporation (BMC) και τις διαδόχους εταιρείες του, από τον Αύγουστο του 1959 έως τον Οκτώβριο του 2000. Αρχικά το μοντέλο κυκλοφόρησε σε δύο εκδόσεις, ως Morris Mini-Minor και Austin Seven, το οποίο μετονομάστηκε σε Austin Mini τον Ιανουάριο του 1962, ενώ στη συνέχεια ακολούθησαν πολλές ακόμα εκδοχές και υπό αρκετές ονομασίες και σήματα εταιρειών. Κατά τη διάρκεια μιας παραγωγής που κράτησε 41 έτη, συνολικά 5.505.874 αντίτυπα όλων των εκδοχών του Mini κύλησαν από τη γραμμή παραγωγής, με αποτέλεσμα να γίνει το νούμερο 1 σε πωλήσεις βρετανικό αυτοκίνητο στη συνολική ιστορία της αυτοκίνησης.
Το Mini ανήκει σε έναν πολύ μικρό κατάλογο μοντέλων που λανσαρίστηκαν λίγο πριν ή μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο και που παρέμειναν ανταγωνιστικά για πολλές δεκαετίες, όπως ήταν επίσης και τοVolkswagen Beetle (Σκαθάρι), το Citroën 2CV, το Fiat 500, το Jeep και η σειρά Land Rover.
Από την πρώτη στιγμή, το Mini γνώρισε τεράστια εμπορική επιτυχία και απήχηση στο ευρύ κοινό, κυρίως λόγω της πρακτικής του σχεδίασης, από τον Σερ Άλεκ Ισσιγόνη, η οποίος μαζί και με μια σαφώς έντονα ελκυστική αισθητική, του προσέδωσε κορυφαία εξοικονόμηση χώρου ως προς τις μικρές του εξωτερικές διαστάσεις. Σε συνδυασμό και με τη διάταξη «κινητήρας μπροστά, εμπρόσθια κίνηση» και την εγκάρσια τοποθέτηση του κινητήρα (παράλληλα με τον μπροστινό άξονα και με τα καθίσματα, για εξοικονόμηση χώρου στο μπροστινό μέρος, σε αντίθεση με τη διαμήκη τοποθέτηση), πέτυχε 80% εκμετάλλευση χώρου για τους επιβάτες και τις αποσκευές, με αποτέλεσμα να γίνει το βρετανικό αυτοκίνητο με την μεγαλύτερη επίδραση στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας έως και σήμερα.
Ως αποτέλεσμα, το Mini θεωρείται ως ένα διαχρονικό βρετανικό σύμβολο και μια ιδιαίτερα αναγνωρίσιμη φιγούρα της τότε εποχής, με υψηλή δημοτικότητα ακόμα και σήμερα.Με τα υψηλά στάνταρ που έθεσε στον χωροταξικό και μηχανολογικό σχεδιασμό, εκτιμήθηκε ως ένα επαναστατικό «πλήρες αυτοκίνητο σε μίνι συσκευασία», με καινοτόμες σχετικές ιδέες που έχουν πλέον υιοθετηθεί από όλα τα αυτοκίνητα, και θεωρείται ως ένα από τα μοντέλα – ορόσημα με καθοριστική συμβολή στην εξέλιξη της παγκόσμιας αυτοκίνησης. Επιπρόσθετα, σημείωσε αρκετές επιτυχίες και ως αγωνιστικό στα ράλλυ.
Συνάντηση με Mini Cooper λοιπόν…Ξέρεις απο αυτές τις συναντήσεις, με συναυλίες events και μπύρα…Αυτές ναι!
To Mini Club Σερβίας είναι ο διοργανωτής της μεγαλύτερης συνάντησης Μini στην περιοχή των Βαλκανίων!
To festival πέρυσι γιορτάσε την 50η επέτειο γενεθλίων μαζί με τους φίλους από 8 χώρες
Ευχαριστούμε τον φίλο Βασίλη για τις καταπληκτικές φωτογραφίες, του ευχόμαστε πολλά ταξίδια πάντα με τόση δόση τρέλας!
Και τελικά βρέθηκε να γελάει και εμείς να απορούμε και ΝΑΙ, (μεταξύ μας)…
…να ζηλεύουμε!
Δείτε Video: