«Αυτό το Escort Mk2 είναι ιδιαίτερο για μένα. είναι στην πραγματικότητα το πρώτο μου Ford rally car. To αγόρασα το 2008. Ήταν σχεδιασμένο για να παίρνει μέρος σε ασφάλτινους αγώνες. Με το αγωνιστικό τμήμα της Hoonigan επεκτείναμε τις δυνατότητές του στην άσφαλτο και το εξελίξαμε στο απόλυτο πισωκίνητο αυτοκίνητο Gymkhana», λέει χαρακτηριστικά.
FORD-ESCORT-RS-MK2-KEN-BLOCK-94

HNGN_KB_ESCORT-241

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας ατμοσφαιρικός, 4κύλινδρος κινητήρας 2,5 λίτρων της Millington motor που αποδίδει 333 ίππους και που μπορεί εύκολα να φτάσει τις 9.000 σ.α.λ. Η δύναμη μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου σειριακού κιβωτίου. Όπως μας ενημερώνει ο Block, τους επόμενους μήνες θα ακολουθήσουν κι άλλα, πιο εντυπωσιακά με guestκαλεσμένους να βρίσκονται στο τιμόνι του…

imagess

images

image.ashx HRD_50741