Την είχαμε ξεχάσει για πολύ καιρό…
Πρώτη λοιπόν η Νissan είχε εισάγει στον τομέα της αυτοκίνησης την τετραδιευθυνση! Και όπως όλοι υποψιάζεστε σημαίνει ταυτόχρονη ανεξάρτητη κίνηση και στους δυο άξονες των αυτοκινήτων (πρόσθιος-οπίσθιος).Φέτος λοιπόν η Porsche με την ανανεωμένη 911, που παρουσίασε στην έκθεση της Φρανκφούρτης δίνει την επιλογή στον υποψήφιο πελάτη να τοποθετήσει το σύστημα τετραδιεύθυνσης, όμοιο με αυτό που εξοπλίζεται η GT3 και η Turbo. Στο παρακάτω video μας εξηγεί πως ακριβώς δουλεύει και τα οφέλη του συστήματος σε καθημερινή χρήση. Να θυμίσω ότι η 911 Carrera S με την τετραδιεύθυνση γυρίζει στο Nurburgring σε χρόνο 7:30. Αύτο….7:30!

2015_porsche_911_gt3_rs_3-wide

Τα οφέλη;

Ποικίλλουν και διακρίνοντα κυμαίνονται ανάμεσα σε καθημερινές ευκολίες, όπως το παρκάρισμα και η αναστροφή, η ευελικτη κίνηση τόσο μέσα στην πόλη όσο και σε επαρχιακούς δρόμους, η σταθερότητα και η αξιοπιστία του αυτοκινήτου πάνω στον δρόμο. Απο τα χέρια του οδηγού μέχρι το πέλμα του ελαστικού!
Παρακολουθήστε τα παρακάτω βίντεο για να έχετε μια πλήρη εικόνα..